فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

 

در تمامت بیداری ی خویش

هر نماد و نمود را /با احساس عمیق درد / دریافتم.

 

عشق آمد و دردم از جان گریخت

خود در آن دم که به خواب می رفتم.

آغاز از پایان آغاز شد.

 

تقدریر من است این همه . یا سرنوشت توست

یا لعنتی یست جاودانه ؟ / که این فرو کش درد /خود انگیزه ی دردی دیگر بود..........

که هنگامی به آزادی عشق اعتراف می کردی

که جنازه ی محبوسی را

از زندان می بردند

 

 

-----------------------------------------------------------

روزی ما دوباره کبوترهای مان را پیدا خواهیم کرد

و مهربانی

دست زیبایی را خواهد گرفت

روزی که کمترین سرود بوسه است

و هر انسانی

برای هر انسانی

برادری ست .

روزی که دیگر درهای خانه شان را نمی بندند

قفل .....افسانه ای ست

وقلب برای زندگی بس است.

روزی که معنای هر سخن

دوست داشتن است.

تا تو بخاطر آخرین حرف

دنبال سخن نگردی

 

این دو سروده زیبای احمد شاملو رو همیشه با خودم تکرار میکنم

زیبا گفته (روزی که معنای هر سخن دوست داشتن است)

نظرات 7 + ارسال نظر
پویا یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:32 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
تبادل لینک؟

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:33 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
زیبا بود می گل عزیز
کاش اون روز فرا برسه
دلت شاد

مهرداد یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام
چرا باید برای هر انسانی برادری باشه اصلا چرا برادر یا خواهر؟
به نظر من مهم اینه که هر انسانی یک کسی را برای دوست داشتن و عشق ورزیدن داشته باشه.

مهتاب دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ب.ظ http://jodi.blogsky.com

سلام
چه شعر قشنگی. کاش اونروز زودتر بیاد. هر چی میره احساس می کنم به جای رسیدن داریم دور میشیم .
کاش بیاد .
شادو سربلند باشی می گل عزیزم.

سارا سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام می گل عزیز
آره کاش اون روز بیاد
*زیبا بود*
از این که به من سرزدی ممنون **نظر لطفته**
من لینکت کردم

**موفق باشی**

فرهاد چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ق.ظ http://15khordadi.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خیلی ممنونم که منو دوست خودت خطاب کردی
وبلاگ من مثل کلبه ای میمونه که هر چی بیشتر می گذره احتمال فروریختنش بیشتر می شه.
دو جای مطلبت اشک منو درآورد:
۱. روزی که معنای هر سخن دوست داشتن است
۲. هر انسانی


برای هر انسانی


برادری ست .
می دونی چرا؟ چون هیچ کس تو این جامعه بهت اعتماد نمی کنه. در حالیکه تو فکر می کنی برای همه برادری.
لینک وبلاگت رو هم دادم. از لطفی هم که نسبت به نوشته هام داشتی ممنونم. من اعتقاداتم و افکارم و همه ی وجودمو تو وبلاگ می نویسم. مطالب قبل ترمو حتما بخون. شاید بیشتر علاقه مند بشی. ۲۳ مرداد عازم خانه ی خدا هستم. برام دعا کن چیزی از این سفر عایدم بشه.
منتظرت می مونم.
موفق باشی و شاد( نه مثل من!)

مرد یخی چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:51 ب.ظ http://nightlight.blogsky.com

اینک نوبت توست که کمی بیاندیشی !


خوب ببین

هیچ کس نیست !

...

بسیار گوش کن

هیچ صدایی نیست !

...


از سخنوران تنها تو مانده ایی

و از بی کلامان ، من



فقط گوشهای من می تواند

دل نا آرامت را تسکین بخشد

پس مراعات کن مرا .!

......

نگران کر شدنم نیستم ،

بیم از آن روز دارم ، نداشتن مجال ، سکوت را پیشه ام کند

و به یکباره سنگینی سکوت ،

مرا بر سرت بکوبد

-----------------------
روزی که کمترین سرود بوسه است.تو این مورد اشتراک داریم.
خیلی خیلی خیلی ممنون
شاد باشی

امضا:مرد یخی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد