فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

 

 

در جای  خواندم

که

 

دیوارهای دانشگاه را بلندتر از
دیوارهای زندان ساخته اند

خب


حق دارند

چون

نگهبانی از فکرها خیلی دشوارتر
از نگهبانی از جرم است

نظرات 5 + ارسال نظر
دختر ایرانی دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ب.ظ http://zananirani.blogfa.com

از اینکه به من سر می زنید ممنونم و خوشحال برایم کف زدید و من سپاسگزارم از حضورتان و از اینکه مرا قابل دونستید من از ته دل نوشتم برای همین آنچه از دل برخاست لاجرم بر دل نشیند

علی دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.alitoope.blogsky.com

سلام دیگه به ماسر نمیزنی و مارو از تو لینکات برداشتی اگه دوست نداری منم بردارم...

فرهاد سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ق.ظ http://15khordadi

او با مطالعات خودش و نتایجی که بدست میاره اینطور اضافه می کنه که: اغلب این دختر و پسر ها به خاطر عشق و شباهت هایی که به هم دارن بعد ها با هم ازدواج می کنن و او حتی مطالعات خودش رو بسیار فراتر از این هم گذاشته و وارد زندگی خصوصی اونها شده و دیده که هم فرزندان این زوج ها انسان های موفقی بوده اند و هم خود طرفین از وجود چنین خانواده ای احساس خوشبختی و شادکامی دائمی داشته اند. راسل در ادامه ی بحث خودش به ازدواج موقت در اسلام اشاره می کنه و راه نجات حقیقی رو برای انسان استفاده ی صحیح و درست از این مساله در سنین نوجوانی و جوانی می دونه. و حالا می بینید که حتی فلسفه هم وجود چنین مساله ای رو برای بشر امروز لازم می دونه و تایید می کنه.
بنابر این اگر دیندار هم نباشیم با کمی تامل می تونیم متوجه حقایق بشیم. بعضا تصورشون اینه که این مساله تماما منافعی برایآقایون خواهد داشت و با خانم ها مثل ابزار برخورد میشه. اما راسل با راهکاری که ارائه داده از ابزار بودن خانم ها هم جلوگیری کرده. اما به واقع خانم ها هم از این مساله استفاده خواهند برد. این تفکر غلطه که بگیم آقایون چون خودشون در این قضیه منافع دارند از این موضوع حرف می زنند. من باز هم تاکید می کنم که ازدواج موقت در صورتی که انسان فقط یک شریک داشته باشه می تونه برای انسان منشا موفقیت ها و پیروزی های بزرگی باشه.
موفق باشید.
یا علی

سلام

فرهاد عزیز ....میدونم پسر با مطالعه ای هستی و میدونم همه این مطالبی رو که مینویسی از روی دانسته های تواست

اما من باز هم میگویم با این نظر تو مخالف هستم

اگر برای من هزار دلیل هم بیاوری بازهم مخالف هستم

یه ضرالمثل هست که میگه :
مرغ یه پا داره

سارا سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام می گل عزیز
واقعآ همینطوره :
نگهبانی از فکرها خیلی دشوارتر
از نگهبانی از جرم است
ممنون که به من سر زدی و نظرت رو گفتی
**موفق باشی**
.
.
.
هیچ وقت
هیچ وقت نقاش خوبی نخواهم شد
امشب دلی کشیدم
شبیه نیمه سیبی
که به خاطر لرزش دستانم
در زیر آواری از رنگ ها
ناپدید ماند

عطر نعنا سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:28 ب.ظ http://golpone.blogsky.com

دقیقا همینجوره...ولی کی میتونه جلوی فکر بلند پرواز رو بگیره؟
ممنونم از محبت بیریات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد