فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

نظرات 3 + ارسال نظر
فرهاد دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ

وقتی پیام آخر شما را خواندم کلی ذوق کردم. دیگر نمی توانم بیایم چون مهمان داریم. الان هم خیلی خوشحالم. دیگه با اجازه من میرم تا پونزده روز دیگه. شما هم خیلی مراقب خودتون باشید. من عاشق معلمامم. و خب شما هم یه معلم. فقط تو رو خدا منو از خودتون بی خبر نذارید یه وقت. نگران سلامتی شما هستم. انشاالله زودتر خوب میشید. مراقب خودتون باشید. فرهاد کوچولو

[ بدون نام ] دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام
من با یک فریاااااد به روز هستم
خوشحال می شم کسری بزنی

someone دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:46 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
این قالبت قشنگه ..مبارک باشه ...


من با یک فریاااااد به روز هستم
خوشحال می شم کسری بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد