فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

جواب یه کامنت

سلام

به دوست عزیزی که چند وقت پیش من رو دوست خودش خطاب کرد و برای من از مکلاتش گفت

عزیزم من برای شما به ادرسی که داده بودید چند بار ایمل فرستادم

اما متاسفانه ادرس اشتباه بود و ایمل برگشت خورد ..... منتظر ادرس جدید شما هستم

و صمیمانه دوست دارم کمک شما دو نفر بکنم

 

می گل

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام عزیزم
آدرس درست بود و ایمیلهات دستم رسید اما من نتونسته بودم جواب بدم
برات جوابو به آدرستون فرستادم
بازم ازت ممنون .
یه سوال هم می پرسم اگه دوست داشتین جواب بدین . چند سالتونه ؟
خدا نگهدار

امیر پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

سلام دوست خوبم
راستش نمیدونم چی بگم !
بابت کامنتی که گذاشتی ممنونم ازت...
اونقدرا هم ناامید نیستم، یعنی اینکه اصلا مهم نیست واسم که امید باشه یا نه ! چه فرقی میکنه مگه ؟! هیچ فرقی نداره...
اتفاق خاصی هم نیافتاده، به هر حال هر کسی یه طرز دیدی داره... حالا میتونه هر دلیلی داشته باشه، دلیلش میتونه یه اتفاق باشه یه نگرش به محیط اطرافش باشه و یا هرچی. نمیخوام سرتو درد بیارم
خیلی ممنونم از لطفت، خوشحالم کردی
شاد باشی
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد