فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

سفرت سلامت

بازبرمی گردم بایه عالمه عکس خوشگل

 

 

 

تو می روی به سفر می سپارمت به خدا              

                                                 به خلوت دلم اما شبی دوباره بیا

 

تو می روی و پس از تو پرنده ی لبخند

                                             دوباره می پرد امشب ز شاخه ی لبها

 

چگونه بی تو کنم سر عزیز من که هنوز

                                                  نرفته ای ونموده دلم هوای تو را

 

برس به داد من خسته بیشتر زانکه

                                                دل مرا غم عشقت در آورد از پا

 

به غیر تو که نسیم خوش بهارانی

                                                کسی دگر نگرفته سراغ باغ مرا

 

سفر تو را به سلامت سپردمت به خدا

                                                به خلوت دلم اما شبی دوباره بیا

نظرات 1 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ق.ظ

http://meysamgame.persiangig.ir/image/Rose.jpg

سلام می گل جان
حالتون خوبه ؟ امیدوارم از دل تنگی هات کم شده باشه و هر روز این دلتنگی ها کمتر و کمتر بشه .
شاد و سلامت باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد