فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

 

مهتاب عزیزم  مثل همیشه منو شرمنده محبتهاش میکنه ......

عزیز گلم    

ممنون

نظرات 6 + ارسال نظر
غریبه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام
عکس قشنگیه ولی ایکاش آدمها میدونستن که این گل قشنگ و زیبا خار نازیبا هم داره.

گل رویایی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.goleroyaee.blogsky.com/

سلام می گل عزیز
خوبی ؟
واییییییییی چه خوب کردین وب لاگتون رو راه انداختین چرا بهم خبر ندادین ؟ هر دفعه می اومدم و صفحه ی سفید رو می دیدم غصه دار می شدم . اما خوب از این به بعد دیگه اون صفحه ی سفید رو پر از نوشته های قشنگ شما می بینم .
خوشحال می شم به من سر بزنین .
اما یه توضیح کوچولو هم به غریبه عزیز زیبایی گل ارزش نشستن یه خار کوچولو و نازک به دستت رو داره . تحمل کن .

مهتاب پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ

http://www.sharemation.com/sy83/2052017397_124d5b3dd7_o.jpg

سلام می گل جان

امیدوارم خوب و سلامت باشید.منتظر خوندن مطالب زیباتون هستم .

عموتقی پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ق.ظ http://donedone.blogsky.com/

سلام گلم حال شما احوال شما
وای ییییییییییییییییییییییییی
چه شده ههههههههههه چه کردی ییییییییییییییییییی
کلا بهاری یییییییییییییییییی
احسنت احسنت دارم برات کف میزنم مممممممممممم
خیلی زیبا شده شاهکار کردی دختر

تو یک ثانیه میشه عاشق شد تو یک ساعت میشه یکی رو دوست داشت تو یک دقیقه میشه یکی رو خورد کرد تو ۱۰ دقیقه میشه با کسی آشنا شدولی یک عمر طول میکشه تا کسی رو فراموش کنی.




[ بدون نام ] شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام عموجون
ممنون ازقدوم سبزتون چرا خود خودمم
درضمن عموپردیس هم یه جورایی فامیلیم وارادت خودمتشون
واحسنت ازشناختتون
یه کف بزنم ( افرین افرین )
تامیام وبلاگ قشنگتون جوان میشم اخه خیلی زیباشده

زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد... آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد

دوثت دارم، دوصت دارم، دوسط دارم، دوثط دارم، دوصط دارم، دوست دارم. خلاصه همه جوره دوست دارم...!

قاصدک یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ق.ظ http://3179.blogfa.com

این وبلاگ برای من یک یادکاری از طرف شما شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد