فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

"عشق یک حس است و در قالب کلمه نمی گنجد"

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

 

 

 

زمانی که در زندگی مشترک به همسرتان عشق می ورزید زندگی و شادی را بالقوه تجربه می کنید.

از اینرو کسانی که به همسرشان عشق می ورزند و عاشقانه رفتار می کنند، باارزش ترین هدیه ای که به شریک زندگیشان می دهند: شادی ، فهم و عشقشان برای زندگی است. برای همسرتان این چیزها باارزش تر از ثروت است. با عشق ورزیدن، زندگی مشترکتان را با شادی ، آرامش ، سرزندگی و فهم یا درک که بخشی از وجود آنهاست، پر می کنید. زمانی که همه این اتفاقات خوب زندگیتان را ارتقا داد، شما آن احساسات را بروز می دهید، شادی تولدی نو می بخشد که می تواند بین خود و همسرتان تقسیم کنید. ، انسانها همیشه نیاز به همراه و یاور را ابراز می کنند. هر فردی حداقل نیاز به یک فردی دارد که صمیصیت و ارزشهای مهم زندگی را با او تقسیم کند.

همراهی نیاز اساسی در زندگی است

بنابراین همسرتان نیاز به دریافت مواردی دارد که به وی ارزش دهد، چیزهایی که خوشی و شادی ببخشد، چیزهایی که بتواند دوست داشته باشد و در نهایت دلیلی برای زندگی به وی دهد. افرادی که کسی را برای دوست داشتن ندارند ، حقیقتاً خود را تنها می بینند. البته حیوانات یا گیاهانی را در منزل خود نگه داری می کنند. بخاطر داشته باشید که یک گیاه سالم با اینکه می تواند سموم را از هوا جذب کند و هوای سالمی را در اختیار قرار دهد اما به تنهایی نمی تواند زندگی خوبی را به ارمغان آورد.

اگر یک لحظه در زندگی می توانید شادی واقعی را داشته باشید، آن لحظه را بقاپید و غنیمت شمارید چون شادی واقعی به آسانی یافت نمی شود .

عشق یک نهاد زنده است، اگر خاموش و متوقف شود می میرد. سرزنده بودن به معنی حرکت به سمت جلو ست و رفتن به جایی که سفر زندگی شما را می برد.عشق تنها وقتی می میرد که دوباره در شکل متفاوتی متولد شود .

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ http://gham-name.blogsky.com

سلام!
مطلب جالبی بود استفاده کردم ! موفق باشی

مطلب خوبی بود {راستش خوشم اومد} سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ب.ظ http://hamid314ah.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد