فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

خداحافظ...

سلام ای غروب غریبانه دل 

تو تنها نمی مانی ای مانده بی من...سلام ای طلوع سحرگاه رفتن
سلام ای غم لحظه‌های جدایی

 

خداحافظ ای شعر شب‌های روشن
خداحافظ ای قصه عاشقانه
خداحافظ ای آبی روشن عشق
خداحافظ ای عطر شعر شبانه

خداحافظ ای همنشین همیشه
خداحافظ ای داغ بر دل نشسته 

تو تنها نمی‌مانی ای مانده بی من
تو را می‌سپارم به د‌ل‌های خسته

تو را می‌سپارم به مینای مهتاب
تو را می‌سپارم به دامان دری
ا 

اگر شب نشینم اگر شب شکسته
تو را می‌سپارم به رویای فردا

به شب می‌سپارم تو را تا نسوزد
به دل می‌سپارم تو را تا نمیرد
اگر چشمه واژه از غم نخشکد
اگر روزگار این صدا را نگیرد

خداحافظ ای برگ و بار دل من
خداحافظ ای سایه‌سار همیشه
اگر سبز رفتی اگر زرد ماندم
خداحافظ ای نوبهار همیشه

نظرات 8 + ارسال نظر
mahiar چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارید
تبادل لینک میکنید

مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com
خبر بدید
بای

آلباترا چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ب.ظ

عزیزم!!
چه عکس قشنگیه...

مهتاب چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ق.ظ

http://tinypic.com/2d0xixe

مهتاب پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام می گل جان
خوبی؟؟؟؟؟؟
نمیدونم چرا ولی از خوندن این شعر دچار دلشوره شدم. سعی کردم به روی خودم نیارم و فقط به عنوان یه پست جدید وبلاگت بهش نگاه کنم اما نشد- هر بار که میام یه سر می زنم و دوباره چشمم به شعر میفته دوباره.........
از حال خودت منا با خبر کن- از خدا می خوام که شاد باشی و در سلامتی کامل هم خودت و خانوادت و هم دوست عزیزت.
موفق باشی

سلام
مهتاب جان
ممنون که از حال و احوال من می پرسی ....

بقول قدیمی ها ملالی نیست بجز دوری .................

که ان هم خود حکایتی است ... امیدوارم تو خوب باشی .. و مشغول کار ..سرگرم گذروندن روزهای خوب و پر ثمر ... روزکرگی توی زندگی نداشته باشی ..

واقعیت این هست که دیگه نوشتنم نمی یاد ... بقول دوستی میگفت باید عاشق باشی تا بتونی بنویسی و من میگفتم باید ازاده باشی
حالا دیگه نه اون عاشق . و من .نه ازاده ...... وبلاگی که توش نتونی قلم رو به ازادی بگردونی ...ننوشتنش بهتر


موفق باشی و مرسی از گلهای زیبایی که برام فرستادی

مهرداد پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام
این خداحافظی یعنی چی؟
می دونی من یاد چند وقت دیگم انداخت.

مهرداد پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ب.ظ

گفتن از خداحافظی سلام گفتن به جدایی است اگر سلام اولیه با مهر باشد.

مژگان دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:02 ب.ظ http://goleroyaee.blogsky.com

می گل جان سلام . خوبی؟ من خیلی برات پیغام گذاشتم اما هیچ وقت جوابی ازت نشنیدم . نمی دونم یا دوست نداشتی جواب بدی یا وقت نداشتی .حتی بهتون زنگ هم زدم اما نبودین . این خداحافظی رو هم که دیدم دلم گرفت . بی خبر نذارم . راستی اون سوالی رو که از دوست مشترکمون پرسیده بود اگه به جوابی رسیدی به منم بگو . موفق باشی . خدا حافظ

مژگان دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام . خوبین ؟ خوشحالم که جواب دادین . خدا را شکر که یه کم شاد تره . اما این خیلی بده که شما جوابشو می دونین اما به من نمی گین . بدونم ببینم جریان چیه ؟
( اینو بذارین به حساب شیطنت و کنجکاوی که دارم می میرم از فضولی ) موفق باشین . خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد