فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

پدر نبودنت مبارک

 

از وقتی پدر دیگر نبود ..... به رسم هر ساله چند شاخه گل می خرم و به دیدن دوستان قدیم پدر می روم  

دوستانی که در این چند سال جای خالی پد ر را برایم پر کردند

دیروز هم مثل هر سال چند تا دسته گل زیبا گرفتم و رفتم مثل همیشه اول سراغ استاد عزیز و بزگوارم جناب دکتر ن ..... ایشان از اساتید به نام دانشگاه تهران هستنند  یا بهتر بگویم بودند  فکر میکردم طبق روال هر ساله ایشان الان یا در کتابخانه هستنند یا اینکه با چند تا از استادها مشغول بحث و گفتگو با همین فکر زنگ خانه اشان را زدم و با تعجب خودشان پشت ایفون قرار داشتنند و درب را باز کردند

 

با خوشحالی بوسه ای بر گونه مهربانشان گذاشتم و با تعجب گفتم عموجان چه عجب !!!!!!!! ما شما را دیدم .  مثل همیشه یه نگاه عمیق به من کردند و گفتنند مگر خبر نداری من بازنشسته شدم

 

گفتم شما !!!!!!!!!چرا؟

مگه شما هم بازنشسته میشین ....  ایشون گفتنند بله خیلی محترمانه من را خانه نشین کردند

حتی اجازه چاپ کتاب هم به من نمی دهند ... با اندوه گفتنند : می گل جان یکی از شاگردهای من رو جای من گذاشتنند ...  متاسفانه نادانترین شاگرد من .....نگاه ایشون پر از غم بود ....

این همه زحمت و این همه اگاهی حالا باید گوشه خانه بمانند ... ایشون یکی از چهر های ماندگار هستنند

و من فکر میکردم ماندگار در خانه ......یا شاید هم زندانی در خانه

و هنوز سر درگم هستم اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

و با خودم میگویم پدر چه خوب شما نیستید که ببینید

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرهاد یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ http://15khordadi.blogsky.com

سلام می گل جوووووووووووووووووون
تا بوده تو مملکت ما از این چیزا بوده
من و تو باید درستش کنیم وگرنه ملت میگن : من یه نفری چی کار می تونم بکنم
متاسفانه تو دانشگاهها پول و پارتی داره جای سواد و دانش و شعور و ادب رو میگیره
نمونه ی عینش رو هم بیا دانشگاه ما بهت نشون بدم
موفق باشی

امیر یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

سلام
عیدت با تاخیر مبارک !
خوبی دوست خوبم ؟...
خوشحالم که میبینم هنوزم مینویسی ...
شاد باشی
فعلا

فرهاد دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ق.ظ http://15khordadi.blogsky.com

سلام دوست عزیز
به روزم و چشم به راه آمدنت
یا حق

کامنت های شما رو خوندم

متاسفانه باید به شما بگویم نظرات شما با فرهنگ تربیتی من جور در نمی اید .... و بهتر بگویم برای من قابل درک نیست شما میتوانید مشکلات خودتان را با یک کارشناس مذهبی <روحانی> یا یک روانپزشک در میان بگذارید


امیدوارم مشکلات شما بزودی بر طرف گردد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد