فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

 

 

 

دوباره به آفتاب سلام می کنم

سلام می کنم به باد،


به بادبادک و بوسه،


به سکوت و سوال


و به گلدانی،


که خواب ِ گل ِ همیشه بهار می بیند!


سلام می کنم به چراغ،


به «چرا» های کودکی،


به چالهای مهربان ِ گونه ی تو!


سلام می کنم به پائیز ِ پسین ِ پروانه،


به مسیر ِ مدرسه،


به بالش ِ نمنک،


به نامه های نرسیده!


سلام می کنم به تصویر ِ زنی نِی زن،


به نِی زنی تنها،


به آفتاب و آرزوی آمدنت!


سلام می کنم به کوچه، به کلمه،


به چلچله های بی چهچه،


به همین سر به هوایی ِ ساده!


سلام می کنم به بی صبری،


به بغض، به باران،


به بیم ِ باز نیامدن ِ نگاه ِ تو...



باورکن من به یک پاسخ کوتاه،
به یک سلام ِ سر سری راضیم!
آخر چرا سکوت می کنی؟ ●

نظرات 7 + ارسال نظر
ورود 13- ممنوع/شرکت در جایزه 800دلاری سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
گنج7دریا
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع/شرکت درجایزه800دلاری

مهرداد چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام
نوشته‌ی جالبیه
من به سوالی که جوابش سکوته و به بغض و باران سلام می‌کنم ولی نمی‌دانم چرا باید به یک سلام سرسری راضی بود.چرا؟ یعنی انسانها اینقدر نیازمندن؟
سکوت زیباست، سکوت حرفه، سکوت فریاد، سکوت هزاران راز نهفته داره. و در آخر سکوت از خیلی از حرفها زیبا تره.

مهرداد چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام
خیلی ممنونم از اینکه به فکر من هستین و آرزو دارم که هرچه زودتر بهتر بشین.

یه دوست جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ب.ظ

می گل عزیز سلام
خبری ازت ندارم .
دل نگرانم .اگه می شه یه خبری از خودت بهم بده
منتظرم
خدا نگهدار

مهرداد شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام
خبری ازتون ندارم.امیدوارم که بهتر شده باشین.

فرهاد شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ http://15khordadi.blogsky.com

سلام
امیدوارم حالتون خوب شده باشه
مثل اون گلای بالای آینه
می دونید چرا نسل امروز مشکل داره؟
چون پدر و مادرای هم نسل شما اونا رو نمی فهمن. هرگز مادرم به خواسته های من توجهی نکرد. هر چه به او گفتم بی اعتنایی کرد. من هم در آینده به او توجهی نخواهم کرد. اون من را نفهمید. او که مادر بود نفهمید حالا نباید از من که فرزند هستم انتظار فهمیدن در آینده را داشته باشد.
روزی از خانه خواهم رفت و داغ دیدنم را بر دلشان خواهم گذاشت.
موفق باشید.

سلام

ممنون از احوال پرسی شما .......

برای من کامنت اشتباهی فرستاده بودید ...... احتمالا برای کسی دیگری نوشته بودید به ادرس من امد .....

امیر شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

سلام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد