فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

 

پنج

چهار

سه

دو

یک می شمارم روزها ماندنت را .... یا بهتر بگویم روزهای مانده به رفتنت را .....

با خنده گفتم برو به سلامت

تنها نیستم .....اما هستم .... روحم را به دونیم کردم  از  چه هنگام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یادم نیست ... خیلی گذشته

نیمی از آن تو و نیمی از آن همه .....

و حالا در سکوت خود به رفتنت می نگرم .... اسمش را گذاشتم مرگ خاموش ....

تا

تو

ازاد باشی و رها .....

نظرات 3 + ارسال نظر
مدیر لینک باکس مرودشت شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ب.ظ http://nazemsedeh.mihanblog.com

با عرض سلام خدمت شما همکار گرامی
وبلاگ زیبایی دارید خسته نباشید

شما دوست عزیز می توانید جهت افزایش بازدید وبلاگ خود کد لینک باکس ما را در وبلاگ خود قرار داده وبعد لینک خود را به لینک باکس ما ارسال کنید
شما می توانید روزانه یک لینک به لینک باکس ما ارسال کنید

مهتاب یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ب.ظ

نظر خصوصی

سلام می گل عزیزم .
خوب هستی ؟ حدس میزدم که باید این روزا دلتنگ باشی . آخه من که بابا را ندیدم و صداش را هم نشنیدم دلتنگم - شما که یه عمر کنار هم هستید .

من و گنجشکای خونه دیدنش عادتمونه - خیلی این جمله زیباست - با همین یه جمله میتونم بفهمم چه حالی دارید و توی دلتون چی میگذره .

می گل عزیزم خوشحال میشم هر وقت خیلی دلتنگ شدی و ناراحت منا قابل بدونید و باهام درددل کنید - اگر این کار به تغییر روحیتون کمکی می کنه . شرمنده بیشتر از این کاری از دستم ساخته نیست .

آرزو دارم همیشه شاد و سلامت باشید.

http://www.sharemation.com/sy83/rozi.jpg

عمو یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ب.ظ http://pardiseshgh.blogsky.com

می گل جان سلام ... ممنون از حضور و لطف شما ... خوشحالم که می بینم هنوز وبلاگت رو به روز می کنی ... دعا کن که کسالتی که عارض شده بر طرف شود ...شاد باشی و خندان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد