فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

فریاد خاموش

روزهای زندگی ..همچون مشق های خط خورده دوران کودکی ماست

برگرد

lonely girl 

 

 

 من ساک به دست در ایستگاه،منتظر آمدن قطار بودم،
قطاری که میدانم مسافر من در آن نخواهد بود،
و من چشم به راه قطار ایستاده ام،
و گاهی روحم را می بینم که پر می کشد،
و میرود آنطرف ریل قطار،
و قطار هر لحظه به من نزدیکتر می شود،
و من همچنان ایستاده ام در ایستگاه،
که ناگهان سنگینی نگاه غریبه ای،
مرا به این دنیا می آورد،
و من چشم در چشم غریبه دوخته ام،
و قطار می رود بسوی مقصدش
و من ساک به دست در ایستگاه

منتظر آمدن قطار ام...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

دوست خوبم، اومدم سال جدید رو تبریک بگم، امیدوارم سال نو ،نه تو نه من نه هیچ کس دیگه ای اینجوری غمگین ننویسه ، خیلی زیبا بود ، اما به بهونه ی سال نو ، میشه امیدوارتر بود .
توی سال جدید ، پیشاپیش برات بهترین آرزوها رو دارم و امیدوارم امسال از هر سال عاشقتر باشی .
آبی ِ آبی ِ آبی و آسمونی باشی

مژگان یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ب.ظ

می گل عزیز سلام . سال نو مبارک . امیدوارم که سال خوب و خوش و سرشار از لذت بردن از زندگی داشته باشین . موفق باشین .

نوید جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلام دوست خوبم . من آمدم، امیدوارم نظر خوبت رو در مورد پست جدیدت ببینیم .

عمو باربد یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ق.ظ http://amoobarbod.blogfa.com

. ســـــــــــــــــــــلامی به بزرگی دل کوچک کودکان...
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-دوست گرامی ...
________________\.................../وبلاگ عمو باربد ...
_______________:.....o.....o........;منتظر شماست...
______________(.........(_............)
_______________:.....................:اگه قدم رنجه کنید...
________________/......__........\
_________________`-._____.- لطفی به این بنده کنید...
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../و ما رو شرمنده کنید...
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)خوشحال میشیم...
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__شما هم خوشحال میشید...
________________(_____|_____)پس یادتون نره...
حتما تشریف بیارین! در ضمن لطفا نظر هم یادتون نره !
www.Amoobarbod.blogfa.com
[نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد